הוגנות והגינות יש דבר כזה בעסקים?!
חברות הובלה צריכות לשדר אמינות
האמינות היא כרטיס הביקור הכי נוצץ בארנק, יש אמינות מוכחת על ידי ביצוע הובלת משרד קודמת בהצלחה ושביעות רצונם של לקוחותיך ויש אמינות המושגת על ידי רושם טוב, כימיה בין הצדדים, הפגנת בטחון עצמי, כושר שכנוע, תקשורת בין אישית ברמת פתיחות וכנות גבוהה ומכנה משותף המפשיר את החשדנות.
office manager צריך להיות מודע כי תחושות אמינות סובייקטיביות יכולות לתעתע ואף כי תחושת הבטן היא חשובה, המלצות אמתיות ומוחשיות על הובלת משרד חשובות יותר ובטוחות יותר לעסק שלך. בענף ה Moving בארצות הברית זה מאוד מקובל שבכל פגישת היכרות הנציג מגיע עם תיק עבודות והמלצות.
האם בעסקים אפשר להיות הוגן ולהרויח?
כן בהחלט, הגינות מייצרת לקוחות חוזרים ומוניטין וכל חברה מקצועית וותיקה בוודאי לא תכרות את הענף עליה היא עומדת, אך יחד עם זאת ומעבר למובטח ולכוונה האמתית והכנה של חברות ההובלה, חפש את הדרך לנסח הכל למשפטים ברורים ופרקטיים בהסכם הובלה בכתב עם ניסוח פשוט המונע דו משמעוות או פתח לבריחה מאחריות.
אלו הם כללי הברזל להובלת משרד:
• המוביל חייב לראות משרד כדי לתמחר.
• אל תשיג קרטונים בעצמך, בקש לקבל.
• הכי זול זה רק בתיאוריה, רד לפרטים הקטנים.
• בקש לראות המלצות על משרדים דומים.
• לא הביישן למד... שאל וברר היטב.
• חפש את סעיף האחריות המורחבת.
• התעקש על כתיבת כל דבר שהובטח בע"פ.
• היה נוכח ולווה את הובלת המשרד מקרוב.
• לא משנה מה, דבר בנימוס ובכבוד, לטובתך.
• לכל תרחיש אפשריPlain B הגדל ראש, הכן .
איך אפשר לחסוך בעלויות ההובלה?
הזמינו הובלת משרד מחוץ לשיא העונה (20-30% הבדל במחיר).
החזירו קרטונים בסיום העבודה (אם המוביל מוכן לזכות).
הקדימו רכישת ריהוט בלי להעביר את הישן ואז לזרוק...
כל עובד יכול לארוז בעצמו את חפציו האישיים.
גם הובלת משרד קטן מצריכה התארגנות
הכנת המשרד- מיינו את החפצים לזרוק/לתת/להעביר כבר עכשיו ולא לחשוב ביום ההובלה.
הכנת הבניין - דאגו לחניה שמורה ושריינו את המעלית וודאו את הסכמת והבנת השכנים בבניין.
הכנת המוביל ? הכינו לסבלים אישורי כניסה ללובי ולקומת המשרדים עוד לפני שהם מגיעים.
עוד טיפ קטן להעברת משרד ביעילות
תמיד הסתכלו על קיפול המשרד לפני ההובלה מהזווית של סידור המשרד לאחריה, שאתם סוגרים קרטון עם ליפופי מסקינג טייפ רבים זכרו שתצטרכו גם לפתוח... וכשאתם אורזים את הניירת זכרו שאתם חייבים להוציאה לפי הסדר הרצוי בספריות ולכן הם חייבים להיות מקוטלגים ויש לרשום על כל קופסא מה בדיוק היא מכילה, לדוגמא: לקוחות חייבים מאות א עד אות כ, או דוגמא נוספת: Internal office - 3rd floor וכן הלאה בכל עניין התייחסו לקלות הפריקה.
אחים יששכר הובלות משרדים